wtorek, 29 lipca 2014

Nauczę się Ciebie kochać, moja miłości..

Czas uśmiechów Mickaela, czyli Le temps des sourires, był w zeszłym roku moim jednym z pierwszych postów na tym blogu o tym, czym ten blog się stał, czyli o mojej miłości, muzyce francuskojęzycznej.
Nie, od tego czasu ten chłopak kochający social media - trochę mniej, dawno od niego nie dostałam żadnego retweeta.. - nie wydał żadnej nowej płyty - wydał za to jedną piosenkę - przepiękną J'apprendrai. Nawet bez znajomości słów - które zaraz jednak dostaniecie - teledysk jest przejmujący i kilka miesięcy temu mnie zachwycił. Sama piosenka nie odniosła jednak sukcesu.

J'apprendrai à t'aimer mon amour
J'apprendrai à tes côtés
Dans les bons et dans les mauvais jours
Et malgré tous les "malgré"

Je croyais qu'on était seuls au monde
Et je tournais car la terre est ronde
J'aimais des filles cheveux au vent
J'aimais l'idéal l'idéal ment

J'ai essayé d'être l'amant
J'ai essayé d'être l'ami
J'ai essayé mais maintenant
Je suis ton apprenti

J'apprendrai à t'aimer mon amour
J'apprendrai à te garder
Comme tu es sans vouloir te changer
J'apprendrai à oublier

J'apprendrai à t'aimer mon amour
J'apprendrai à m'en aller
Même si je m'y perds à mon tour
J'apprendrai ta liberté

J'ellènerai faire le tour du monde
Tu t'en iras car la terre est ronde
S'en vont les filles cheveux au vent
Je sais qu'elles font des pas de géant

Tant que nos coeurs se correspondent
Que tu sois près ou loin d'ici
Ici nos secrets se confondent
Je suis ton apprenti

J'apprendrai à t'aimer mon amour
J'apprendrai à pardonner

Nauczę się Ciebie kochać, moja miłości
Nauczę się u Twojego boku
W dobre i złe dni
I pomimo wszystkich "pomimo"

Myślałem, że jesteśmy sami na tym świecie
I że obracam się bo ziemia jest okrągła
Kochałem kobiety z rozwianymi włosami
Kochałam ideały, a ideały kłamią

Próbowałem być kochankiem
Próbowałem być przyjacielem
Próbowałem ale teraz
Jestem twoim uczniem

Nauczę się Ciebie kochać, moja miłości
Nauczę się Ciebie chronić
Jak ty, bez chęci zmieniania mnie
Nauczę się zapominać
'
Nauczę się Ciebie kochać, moja miłości
Nauczę się odchodzić
Nawet jeśli się zgubię po drodze
Nauczę się Twojej wolności

Pojadę w podróż dokoła świata
Ty wyjedziesz, bo ziemia jest okrągła
Dziewczyny z rozwianymi włosami znikną
Wiem, że robią kroki jak olbrzym

Dopóki nasze serca pasują do siebie
Czy jesteś blisko czy daleko stąd
Tu nasze sekrety się mieszają
Jestem twoim uczniem

Nauczę się Ciebie kochać
Nauczę się wybaczać.. 

Mickael kilka dni temu jednak wydał lyric video, czyli wideo z tekstem, do kolejnego z singla z już mającej rok płyty, właśnie tytułowy Le temps des sourires - co sprawiło że z chęcią wrócę do niego i do pisania o nim. I mam nadzieję,że tym samym też Francja sobie przypomni o autorze Dam dam deo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz