środa, 8 kwietnia 2015

Miłość jest jak ptaszek z Twittera - jesteś nowy tylko przez 48 godzin...

L'amour est comme l'oiseau de Twitter
On est bleu de lui, seulement pour 48 heures
D'abord on s'affilie, ensuite on se follow
On en devient fêlé,
et on finit solo

Prends garde à toi
Et à tous ceux qui vous like
Les sourires en plastiques
sont souvent des coups d’hashtag
Prends garde à toi
Ah les amis, les potes ou les followers
Vous faites erreur,
vous avez juste la cote

Garde à toi Si tu t’aimes
Garde à moi Si je m’aime
Garde à nous, garde à eux,
garde à vous
Et puis chacun pour soi

Et c’est comme ça qu’on s’aime,
s’aime, s’aime, s’aime
Comme ça consomme,
somme, somme, somme, somme,
Et c’est comme ça qu’on s’aime,
s’aime, s’aime, s’aime
Comme ça consomme,
somme, somme, somme, somme,
Et c’est comme ça qu’on s’aime,
s’aime, s’aime, s’aime
Comme ça consomme,
somme, somme, somme, somme
Et c’est comme ça qu’on s’aime,
s’aime, s’aime, s’aime
Comme ça consomme,
somme, somme, somme, somme

 L’amour est enfant de la consommation
Il voudra toujours toujours
toujours plus de choix
Voulez voulez-vous des sentiments
tombés du camion
L’offre et la demande pour unique
et seule loi

Prends garde à toi
" Mais j’en connais déjà les dangers moi
 J’ai gardé mon ticket et s’il le faut
j’vais l’échanger moi
Prends garde à toi
Et s’il le faut j’irais m’venger moi
Cet oiseau d’malheur
j’le mets en cage
J’le fait chanter moi "

 Un jour t’achètes,
un jour tu aimes
Un jour tu jettes,
mais un jour tu payes
Un jour tu verras, on s’aimera
Mais avant on crèvera tous,
comme des rats
Miłość jest jak ptaszek z Twittera
Jesteś nowy tylko przez 48 godzin.
Najpierw sie zapoznajesz, potem śledzisz.
To staje się narkotykiem
i kończysz samotnie.

Uważaj na siebie!
I na tych, którzy „lubią ”
Ich plastikowe uśmiechy
często opisane hashtagiem (#-)
Uważajcie na siebie!
Ach, przyjaciele, znajomi i obserwujący
Popełniacie błąd.
To tylko pozory.

Uważaj na siebie Jeśli się kochasz
Ochroń mnie Jeśli ja kocham siebie.
Uważaj na nas! Uważaj na nich!
Uważaj na was!
I niech każdy uważa na siebie!

I tak właśnie kochamy,
kochamy siebie
Tak wypełniamy miłość [2]














Miłość jest dzieckiem konsumpcjonizmu
Zawsze, zawsze,
zawsze chce więcej możliwości
Czy chcesz uczucia,
które spadly z ciezarowki?
Prawo popytu i podaży jest unikatowe
 i jedyne

Uważaj na siebie
„Ale ja już znam niebezpieczeństwa.
Pilnuję swojego biletu, w razie czego
go zamienie”
Uważaj na siebie
W razie czego zemszcze sie
Tego ptaszka nieszczescia,
zamkne go w klatce
I bedzie spiewal tak jak ja chce!"

Jednego dnia kupujesz,
jednego dnia kochasz
Jenego dnia wyrzucasz,
ale nastepnego dnia placisz
Pewnego dnia zobaczysz, pokochamy sie
Ale wcześniej wszyscy umrzemy
jak szczury
Stromae jak zwykle konceptowo - najpierw na Instagramie...

 A potem teledyskowo o spoleczenstwie ktore jest uzaleznione od mediow spolecznosciowych...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz