piątek, 21 listopada 2014

Historia miłosna Indili...

Nowy teledysk Indili, tym razem w klimacie świątecznym - tak, już, o Garou, który wydaje płytę z piosenkami świątecznymi - też będzie! - sprawia, że znowu pojawia się ona na blogu. Wchodź, Indila, posłuchajmy i poczytajmy co masz do powiedzenia :)
Oczywiście blogspot nigdy nie znajduje klipów z Vevo, więc to nagranie z RTL-u..
Tu:


Zapowiedź klipu, znajdźcie na jutubie cały, bo jest słodki!
L’âme en peine
Il vit mais parle à peine
Il l'attend devant cette photo d'antan
Il, il n'est pas fou
Il y croit c'est tout
Il la voit partout
Il l'attend debout Une rose à la main
À part elle il n'attend rien
Rien autour n'a de sens
Et l'air est lourd Le regard absent
Il est seul et lui parle souvent
Il, il n'est pas fou
Il l'aime c'est tout
Il la voit partout
Il l'attend debout Debout une rose à la main
Non, non plus rien ne le retient

Dans sa love story Dans sa love story
Dans sa love story
Sa love story

 Prends ma main
Promets-moi que tout ira bien
Serre-moi fort
Près de toi je rêve encore
Oui, oui je veux rester
Mais je ne sais plus aimer
J'ai été trop bête
Je t'en prie, arrête
Arrête, comme je regrette
Non, je ne voulais pas tout ça
 Je serai riche
Et je t'offrirai tout mon or
Et si tu t'en fiches
Je, je t'attendrai sur le port
Et si tu m'ignores
Je t'offrirai mon dernier souffle de vie

Dans ma love story Dans ma love story
Dans ma love story
Ma love story

Une bougie Peut illuminer la nuit
Un sourire Peut bâtir tout un empire
Et il y a toi Et il y a moi
Et personne n'y croit
Mais l'amour fait d'un fou un roi
Et si tu m'ignores
J'me battrai encore et encore

C'est ta love story C'est ta love story
 C'est l'histoire d'une vie
Love story

Des cris de joie
Quelques larmes on s'en va
On vit dans cette love story
Love story
Dusza zbolała
on żyje ale ledwo mówi
czeka przed tym zdjęciem z przeszłości
nie, on nie jest szalony
On wierzy, to wszystko
widzi ją wszędzie
stojąc czeka na nią z różą w ręku
prócz niej nie czeka na nic
nic wokół nie ma sensu
i powietrze jest ciężkie nieobecny wzrok
On jest sam i mówi o niej często
nie, nie jest szalony
 on ją kocha, to wszystko
wszędzie ją widzi
stojąc czeka na nią stojąc z różą w ręku
nic go już nie zatrzymuje.

W jego historii miłosnej W jego historii miłosnej W jego historii miłosnej
Jego historii miłosnej

Weź mnie za rękę
obiecaj, że wszystko będzie dobrze
przytul mnie mocno
obok ciebie jeszcze marzę
tak, tak chcę zostać
ale nie umiem już kochać
byłam zbyt głupia
błagam cię, skończ
skończ, jak ja żałuję
nie, nie chciałam tego, w ogóle
będę bogatsza
i podaruję ci całe moje złoto
a jeśli to cię nie obchodzi
Ja, zaczekam na Ciebie w drzwiach
i jeśli mnie zignorujesz
zaoferuję ci mój ostatni oddech.

W mojej historii miłosnej w mojej historii miłosnej w mojej historii miłosnej
Mojej historii miłosnej

Świeca może rozjaśnić noc
uśmiech może zbudować całe cesarstwo
i jesteś ty i jestem ja
i nikt w to nie wierzy
ale miłość robi szach-mat
i jeśli mnie zignorujesz
będę walczyć znowu i znowu

To historia miłosna To historia miłosna To historia życia
historia miłosna

Krzyk szczęścia
kilka łez, my odchodzimy
Żyjemy w tej historii miłosnej,
historii miłosnej 



Aaaa, psyt: blog dorobił się strony na fejsbuku! Tu jest ona, ta strona, polubcie!! Rano wstawiam tam Chanson au hasard :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz