niedziela, 2 listopada 2014

Dzień jest krótki, noc niezgrabna, żółć i czerwień w całym mieście...

C'est fin octobre debut novembre
le ciel est rose et bieu lavande
seule dans la foule de Montreal
je marche, je cours sur Mont-Royal
les arbres ont perdu leurs habits
les merles bleus ferment leurs nids
chemin de terre, bonne cadence
mon amour tu me manques

 C'est fin octobre debut novembre
ma main te cherche
 dans sa balance
un beau dimanche sur Saint-Laurent
toutes les odeurs sont la tout l'temps
les langues sont un joli bordel
 si loin de la tour de Babel
moi c'est ta voix que j'veux entendre
mon amour tu me manques

 C'est fin octobre debut novembre
ma ville s'endort
en ton absence
mais dis-moi quand reviendrais-tu?
fou rire sans toi c'est peine perdue
t'es rare comme une etoile filante
j'fais pas de vśux j'ai pris une chance
je garde ton odeur dans la chambre
mon amour tu me manques

 C'est fin octobre debut novembre
le jour est court, la nuit pesante
le jaune et le rouge sur la ville
le vent les bouge, les eparpille
l'automne est triste, le ciel est bas
termine vite et reviens-moi
defaire le nśud que j'ai au ventre
mon amour tu me manques

 C'est fin octobre debut novembre
le ciel est rose et bleu lavende
seule dans la foule de Montreal
je marche, je cour sur Mont-Royal
les arbres ont perdu leurs habits
les merles bleus ferment leurs nids
chemin de terre, bonne cadence
mon amour tu me manques
To koniec października, początek listopada
Niebo jest różowe i niebiesko lawendowe
Sama w tłumie Montrealu
Idę, biegnę po Mont-Royal
Drzewa zgubiły swoje ubrania
Niebieskie ptaszki buduja gniazda Ś
cieżka polna, dobry rytm
 Moja miłości brakuje mi ciebie

To koniec października, początek listopada
Moja ręka ciebie szuka
by zachować równowagę
Piękna niedziela na Saint-Laurent
Wszystkie zapachy są tutaj cały czas
Języki są piękną plątaniną
tak daleko od wieży Babel
Ja wolę usłyszeć twój głos
Moja miłości brakuje mi ciebie

To koniec października, początek listopada
Moje miasto zasypia
w twojej nieobecności
Powiedz mi kiedy powrócisz
Szalony śmiech bez Ciebie to udręka
jesteś rzadkością jak spadająca gwiazda
 nie chciałam, miałam szczęście
zachowam twój zapach w moim pokoju
Miłości brakuje mi ciebie

To koniec października, początek listopada
Dzień jest krótki, noc niezgrabna
żółć i czerwień w całym mieście
Wiatr je porusza, je rozrzuca
Jesień jest smutna, niebo jest nisko
Skończ szybko i wracaj
Rozwiaż ten węzeł, który mam w środku
Moja Miłości brakuje mi ciebie

To koniec października, początek listopada
Niebo jest różowe i niebiesko lawendowe
Sama w tłumie Montrealu
Idę, biegnę po Mont-Royal
 Drzewa zgubiły swoje ubrania
Niebieskie ptaszki buduja gniazda
Ścieżka polna, dobry rytm
 Moja miłości brakuje mi ciebie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz