niedziela, 7 września 2014

Jak masz na imię dzisiejszego poranka..?


Était-il beau? Avait-il bu?
Quel est ce dos? Suis-je encore nue?
Où ai-je mis ma robe noire?
Fait-il encore nuit?
Il fait tard
Était-il grand? Était-il gris?
Quel est son rang? Suis-je endormie?
Je suis en équilibre sur la tranche
Pourvu que, pourvu que
Ma mémoire flanche...

Comment? Comment t'appelles-tu ce matin?
Tu peux m'attendre, je n'en sais rien
Comment? Comment? Comment...
sera le prochain?
Comment? Comment t'appelles-tu ce matin?
Tout était clair: rien ne me vient!
Comment? Comment? Comment...
s'appellera demain? 

Était-ce un homme? Serait-ce un drame
Si c'est en somme, Une autre femme?
Était-ce un piège? Suis-je en plein songe?
Les draps sont beiges, lorsqu'on y plonge
Tes yeux son mièvres, Non! Plutôt mauve
C'était nos lèvres, dans la nuit fauve?
Je suis en repérage entre mes hanches,
Pardon mais, pardon mais,
Ma mémoire penche...

Comment s'appelle-t-il ce matin?
Patrice ou Marc? Je n'en sais rien
Comment? Comment?

Comment t'appelles-tu ce matin?
Et si j'osais le nom d'emprunt?
Comment? Comment? Comment...
sera le prochain?
Comment? Comment t'appelles-tu ce matin?
Plus rien en moi ne s'en souviens!
Comment? Comment? Comment...
s'appellera demain?
Czy on był przystojny? Czy pił?
Co to za plecy? Czy nadal jestem naga?
Gdzie włożyłam moją czarną sukienkę?
Czy nadal jest noc?
Jest już późno
Czy on był duży? Czy miał szare włosy?
Jaki ma ranking? Czy ja nadal śpię?
Balansuję na krawędzi
Tak długo, tak długo jak
Moja pamięć słabnie

Jak? Jak masz na imię dzisiejszego poranka?
Możesz na mnie poczekać, nic nie wiem
Jak? Jak? Jak?
będziesz następny?
Jak? Jak masz na imię dzisiejszego poranka?
Wszystko jest jasne,nic nie dochodzi do mnie
Jak ? Jak? Jak..
będziesz się nazywał jutro..?

Czy to był mężczyzna? Czy będzie to tragedią Jeśli tak naprawdę to kobieta?
Czy to była pułapka?Czy dobrze myślę?
Pościel jest beżowa gdy się w nią zagłębiamy
Twoje oczy są puste, nie, bardziej fiołkowe
Czy to były nasze wargi w dzikiej nocy?
Poszukuję ułożenia pomiędzy moimi biodrami
Wybacz ale, wybacz ale
Moja pamięć się przechyla..

Jak masz na imię dzisiejszego poranka?
Patrice czy Marc? Nic nie wiem.
Jak? Jak?

Jak masz na imię dziś rano?
A jakbym spróbowała pseudonimu?
Jak? Jak? Jaki
będzie następny?
Jak? Jak masz na imię dziejszego poranka?
Nic we mnie sobie nie przypomina...
Jak? Jak? Jak
będzie się nazywał jutro?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz