środa, 24 września 2014

Któregoś dnia nadejdzie moja kolej...

Ponieważ wczoraj były urodziny Patricka Fiori - ten blog robi się powoli monotematyczny, bo ciągle pan F. powraca, ale zwalmy to na to, że za 19 dni lecę do Paryża, a za 23 dni zobaczę go na żywo... - czas na kolejne tłumaczenie z płyty Choisir !

La ville L'argent Défilent les gens
Docile j'attends, j'attends
Des trains des gares Trop loin trop tard
Fainéants fêtards poissards
Vauriens Standards Fin
Bon à rien
Je sais Je sais bien

Un jour, je sais pas quand,
Mais un jour
Un jour ce sera mon tour
Mon instant de chance, un jour
C'est pas du vent des discours
J'aurai tout, même un amour
Une autre existence

Pas doué pas fort Ramier rêveur
Fumer bruler Ailleurs ailleurs
Amarres, larguées, bagarres, touché,
bonsoir, jugé, jugé
Les bons à rien ont bien quelque chose
Un don, enfin, je suppose

UN jour Tu me crois plus
mais un jour
Tu verras ce sera mon tour
Mon heure et ma chance
Un jour c'est pas du vent des discours
J'aurai même un grand amour
Même plus qu'immense
Un jour, J'inventerai des histoires
Pour attirer les regards
Et plein de dollars Oh moi!

Je veux ma part de lumière
Et juste un peu moins d'hiver
J'ai plus rien à perdre
Oh naître!
Oh oui, renaître un beau jour
Vous rirez moins tous autour
Un jour ce sera mon tour
UN jour Tu me crois plus
mais un jour
Tu verras ce sera mon tour
Je veux Ma part de lumière
Un jour Mon tour
Miasto Pieniądze Ludzie defilują
Posłusznie czekam, czekam
Pociągi dworce za daleko za późno
Leniwi Imprezowicze Prostacy
Łajdacy Standardy Koniec
Dobry do niczego
Wiem Dobrze wiem

Pewnego dnia, nie wiem kiedy,
ale pewnego dnia
Któregoś dnia nadejdzie moja kolej
Moja chwila szczęścia, któregoś dnia
To nie są puste słowa
Będę mieć wszystko, nawet miłość
Inne życie

Ani zdolny ani silny Leniuch Marzyciel
Palić Spalać Wszędzie Wszędzie
Kotwica zarzucona bójki dotknięty
dobry wieczór, osądzony, osądzony
 Dobrzy do niczego też mają coś w sobie
Pewien dar, przynajmniej tak przypuszczam
Pewnego dnia, Już mi nie wierzysz,
ale pewnego dnia
Zobaczysz, że nadejdzie moja kolej
Moja godzina i moja szansa
 Któregoś dnia - to nie puste słowa
Będę mieć nawet wielką miłość
Nawet większą niż olbrzymią
 Któregoś dnia, Wymyślę historie
Żeby przyciągać spojrzenia
I masę dolarów Och, ja!

Chcę swojej części światła
I tylko trochę mniej zimy
Nie mam już nic do stracenia
Och, urodzić się!
Och, tak, odrodzić się któregoś dnia
Wszyscy wokół śmiejecie się mniej
Któregoś dnia nadejdzie moja kolej
Pewnego dnia Nie wierzysz mi już,
lecz któregoś dnia
Zobaczysz, nadejdzie moja kolej
Chcę swojej części światła
Któregoś dnia Moja kolej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz